10 proizvoda lansirano u 2022. godini
Korisnički usmerenim dizajnom povećava se broj posetilaca, pridobija njihovo poverenje i kreiraju lojalni kupci.
Zakaži konsultaciju
01
Svrsishodan
02
Razumljiv
03
Instančan
04
Vanvremenski
Od trenutka kada stupite u interakciju sa proizvodom, bilo u digitalnom ili fizičkom okruženju, imate određene percepcije i očekivanja o njemu.
Svaki dizajn koji ne pomaže korisnicima da ostvare svoje namere ili ometa njihovu interakciju sa proizvodom, primer je lošeg korisničkog iskustva.
Ako vaši korisnici imaju poteškoća sa upoznavanjem vašeg proizvoda, morate biti svesni da Vaše potencijalne klijente samo nekoliko klikova deli od prelaska kod konkurencije.
Zakaži konsultaciju
Neupotrebljivost
Previše sadržaja i komplikovanost dovode do zasićenja
Nerazumevanje
Ne poznajemo naše korisnike, njihove potrebe i ciljeve.
Ignorisanje principa dizajna
Boje, elementi i tipografija ne prate psihologiju korisnika
Ne smete rizikovati sa lošim dizajnom
Imate jednu priliku da ostavite dobar utisak. Veb-sajt ili aplikacija treba da demonstriraju kompetentnost i autoritet u vašoj oblasti. Ne dozvolite da nedostatak osnovnih koraka UX dizajna to upropaste.
Zakaži konsultaciju
Case studies,
i kompanije kojima smo pomogli.
12 — kompanija kojima smo pomogli u poslednjih 12 meseci. Naš holistički proces vodi računa o istraživanju, planiranju, brendiranju, dizajnu i razvoju.
Vrhunski alati
Naš recept za uspešan proizvod.
Priprema
Interaktivne radionice na kojima učestvuju stejkholderi, dizajneri i programeri. Trudimo se da razumemo kompaniju, njene klijente i ciljeve iz njihove perspektive – okruženje, ponašanje, motivaciju i probleme. Stičemo nova saznanja, kreiramo empatiju i nove ideje.
Prototip
Na brz i jednostavan način, kreirajte kvalitetan koncept koji je moguće testirati. Prototip predstavlja prvi nacrt interaktivnog dizajna, pripremljen na osnovu rezultata i uvida koje smo dobili iz radionica sa stejkholderima. Ovaj korak štedi novac, vreme i trud, s obzirom da već u ranoj fazi možemo primetiti određene greške i prostor za unapređenje.
Testiranje
Dobijanje fidbeka i testiranje prototipa su od suštinskog značaja za razvoj uspešnog proizvoda. Testiranjem grupe ljudi koja oslikava našu ciljanu publiku, dobijamo odgovor da li je naš dizajn dovoljno intuitivan za njih i da li nudi pozitivno korisničko iskustvo. Nakon definisanja problematičnih delova, vratićamo se procesu izrade prototipa.
Dizajn
High Fidelity ili Pixel Perfect dizajn je rezultat svih prethodnih faza. Sa rezultatima sa radionica i strategijom, kreiramo finalan dizajn, koji privlači i oduševljava kupce. Fokus je na detaljima, odabirom prave kombinacije boja, upotrebom prikladnog fonta i dizajniranjem unikatnih grafičkih elemenata.
Evaluacija
Konstantan rad na optimizaciji i usavršavanju proizvoda predstavlja faktore koji izdvajaju kompanije od običnih. Tehnike kao što su toplotne mape, A/B testiranje, kvantitativne i kvalitativne analize služe kako bi smo pratili rast i razvoj našeg proizvoda, kroz stalno unapređenje funkcionalnosti.
Loš dizajn je svuda oko nas.
Primetili ste i sami. Neki od najlošijih primera UX aplikacija ili sajtova postoje dugi niz godina i funkcionišu sa istim problemima. Posao UX dizajnera je da unapredi postojeći dizajn i učini ga lakšim za korišćenje. Od jednostavnih gedžeta koje koristite svaki dan do složenih sistema i tehnologija, vrednost dobrog UX dizajna nikada ne može biti precenjena.
Frustrirani korisnici
Frustracija se javlja kada osoba ne može da prevaziđe određenu prepreku ili dođe do željenog odgovora. Frustrirani korisnici su nezadovoljni, ne žele da posećuju više Vaš veb-sajt ili da koriste Vašu aplikaciju. U najgorem slučaju po Vas, preneće drugima svoja loša iskustva ili će Vam dodeliti nisku ocenu.
88%
Verovatnoća da se korisnici neće vratiti na sajt sa lošim korisničkim iskustvom
45%
Korisnika očekuje da se sadržaj pravilno prikazuje na različitim uređajima.